fredag 1 maj 2009

ja

nu har det varit full fart och man har ju knappt varit vi datan på 5 dagar så jag har inte kunnat skrivit nått...
hur som hällst var det as roligt igår på majbrasan när jag,kalle,nils och felix sammlade fetisar och vi fick typ 20 st som vi smällde efter fyvereriet!!!det var rolig men sen åkte felix hem och vi drog till mej och hoppade stuts matta.jag har sovit...6h i natt...jävla hund måste vara busig kl 6!!
jag blev lite le och nu är jag skit trött...sitter här i häreåsjön och pratar lite och syrrab och morsan ska väl ut och rida sen...nästa år ska hästar vara i älvros!!!!vi "äger" den med suss min morbrors tjej...

jag ska nog sluta med bdb för att jag kan inte vara inne på det på min data...

den är för damp

2 kommentarer:

  1. Hallå! Du måste ju byta plats på Bira-bilden och din musik-sak!! Det blir mycket finare då!!

    Tänkte in och läsa om ert spår igår kväll!!

    Ha de!

    SvaraRadera
  2. hej hej!! så du har oxå en blogg=) de skit bra ut när ni spårade i tisdag=) fast hon ficl lov att resa ragg för en rotvälta=) inte lätt att va liten!! ha de!!

    SvaraRadera